Hayırlı geceler kızlar saabah adet olur gibi kan geldi peceteme ama koyu bi renk kahverengi ve adet oldum galiba diyip gittim bez taktım bu saat olmuş lavaboya girdim sadece iki damla ne açık kahve ne koyu kahve bi kan gelmiş iki üç daamla fln normalde adetim hep başlangıçta dahi olsa kırmızı cıvık renkli olur bu yerleşme olabilir mi belim ve kasıklarımda çok ağrıyor bu arada