Paramedicc 6 numara çoğu marka hep taşırdı 14 kilo ve üzeri olup memnun kaldıgınız taşırmayan bez markası tavsiye edebilir misiniz.sabahları hep ıslak uyanıyor üzeri gün içerisinde de yaşıyorum bu durumu yada 7 numaralara mı bakmalıyım
1663 Paramedicc sleepy güzel tavsiye ederim. Bizde 6 numarasını kullanıyoruz. Ama gece ben mutlaka bir kere altını değiştiriyorum. Gündüz hiç taşırma yapmadı.
EftelyaSare Paramedicc prima aktif bebek asla değişmem 12 saat kuru tutar gece boyu kalır sabah değişirim hemen
Melismuhammed2331 Paramedicc çocuk kaç kg belkide küçük geliyor bedeni ben 16,5kiloya 6 numara alıyorum gayet iyi molfixsinki
Paramedicc 1663 Allah Allah bende değişyorum gece bi kez ama yinede sabah ıslak kalkıyor. Eskiden sabaha kadar hiç bişey olmazdı
EftelyaSare Paramedicc 6 numara ananen bir numara hep büyük alırım ondan dolayı sende bence bir numara büyük al bu bezin olmazda olmaz şartıdır kg göre alınca taşıyor büyük olsun sarsın iyice.
EftelyaSare 1663 küçük aldığını sanıyorum ben çok bez denedim ama prima asla taşmadı bağlanandan veya numaradan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum hani genel olarak sleepy vs de denedim hep başıma yollarda işler açtı:))
Aselhafsa61 Paramedicc ablam molfix kullanıyorum cok memnun gecede almıyor altını 2 buçuk yaşında sizdirmiyor