Dilaam Kızlar yarın sabah aşımız var 3 tame aşı olucaz korkuyorum insAllah ates falan yapmaz rahat atlatırız aşı olacaknolannlar durum nee
Hirabebek Dilaam bizim de var 15 gün sonra şurada bekliyim. Gitmeden banyo yaptırın 3 gün banyo yapmaması gerekmiş aşıdan dolayı.
Miskokulummm Dilaam Biz olduğumuzda ateş olmadı halsiz kaldı uyudu bütün gün kuzucuk Ertesi güne bişeyi kalmadı Sizin kuzucukta ateşlenmez inşallah 🙇♀️
dnzozkn @Dilaam verem zatürre ve karma aşı biri omuzdan diğer ikisi bacaklardan ateş olutsa calpol adlı surupla düşürüyorsun o sıkıntı degl ama verem aşısı olacagı için üç gün ykanmaması laxım canm hemşire öule demişti bana
gamzetuana Arkadaşlar biz bugun olduk aşılarımızı 3 gun banyo yapılmayacak ayrıca çok ağladık mahvoldu yavrum calpol verdim şükür şimdilik iyiyiz sürekli takipteyim ateş olursa diye inşallah sizinkiler dahada kolay olur her çocukta farklı oluyomuş
Pelinzade Biz atlattık şükür ateşi olmadı ama çok huysuZlandı tabi üç yerden delindi yavrum normalde dışarda ağlarım ben yanımda görümcemi götürürüm bu Sefer hemşire beni yanında tuttu zor tutum bu sefer kendimi ağlamamak için çünkü yavrumu kucağıma alıp sakinleştirmem geeekiyordu 😥
Cefamese Bizde dün olduk çok çok ağladı biraz huzursuz ama ateş olmadı çok şükür hep takip ettim 4 5 gün banyo yaptirmam çünkü kolu kızardı zaten kolu şişip kabuk bağlar dedi hemsire:( ınsallah hepimiz sorunsuz atlatırız