Merhaba anneler 1 haftalık bebeğim var dünden beri bianda özellikle emzirirken veya uykuda hiii hiii diyip tıkanıyor nefesi kesiliyor gibi oluyor mememi şak die tutardı zorlanıyor benim gibi olan varmı? Normalmi yada ne yapmalıyım? Sürekli oluyor korkuyorum bişe diyin 😔