Sidal Senanurunannesi evet uyutydm kolikti ayakta pusette aspiratör sesiyle uyuyodu çoo yoruluydm en sonunda dank etti kapadm dandini dandınıyle uyuyo
YasemiNYagmur1 Senanurunannesi 3 ayına kadar onunla uyuttum sesini duyar duymaz esnerdi benim de beynim delinirdi ama olsundu sonuçta uyuyordu 😊
Asafmomm Senanurunannesi benimkide 4-5 ayına kadar fön sesiyle uyudu bi zaman sonrq bende artık o ses olmadan uyuyamaz oldum 😂
Kirazyilmaz Senanurunannesi 3ay 23günlük hala beyaz gürültü açınca esneyip yavaş yavaş gözlerini kapatıyor ve bu çok hoşuma gidiyor 😍😅
peksokomelli Senanurunannesi ya ben de onla uyutuyorum ama uykusu olmayınca bir faydası yok. Sadece uykusu çoksa yardımcı oluyor.