Merhabalar herkese.Babamın coronavirüs testi pozitif çıktı.Bizde birazdan test vermeye gideceğiz.Bebeğim 47 günlük ve emziriyorum.Pozitif çıkarsak emziren anneler nasıl bir yol izliyor söyleyebilir mi acaba ? Birde bebeği de pozitif olan anneler;bebeklerinizde ne gibi değişiklikler var neler yapıyorsunuz? Bilgilendirirseniz sevinirim..