Aliekber merhaba, bebekler kendini kusturmazlar aslında, onlarda öğürme refleksi bizimkinden çok daha kuvvetli, boğaza birşey kaçıp boğulma riskine karşı öyle yaratılmışlar, Allahın bir lütfu. Bizlerde boğazda olan öğürmd refleksi bebeklerde dil ortasındaymış. Bu yüzden de ağzına yabancı bir madde gelince öğürmesi kendini savunmasıyla ilgili. Benim bebeğim 9 aylık, aetık blender kullanmayı bıraktım sabahları pankek yiyor öğlen çorba ve mücver akşam da hafif yediriyorum meyve yoğurt gibi. İlk taneli verdiğim şey de tarhana idi hafif öğürmeleri oluyordu ki bu iyi birşey aslında öğürmese kendini savunamaz çünkü. Alıştı sonra şimdi yiyor hepsini. bence öğürmesi sizi yanıltmasın