Kızlar ikinci kez doğum yaptım 2 yaşında bir oğlum 8 aylık kızım var ben çok hassas biri oldum oğlumu doğurduğumdan beri bebeklere karşı aşırı hassas bir yapım oldu televizyonda gördüğümde dışarda gördüğümde içim gidiyo bebeklere ağlamam geliyo çok tuhaf bir şekilde dizilerde bile görünce içim gidiyo ayy yavrum ayy kuzum kıyamam felan sonra böyle ciğerlerim ağrıyo haberlerde felan bazen kötü şeyler görüyoruz günlerce etkisinden çıkamıyorum sürekli aklıma geliyo onları yapanları böyle parçalayasım geliyo nasıl kurtulucam bu duygudan bırakmak istiyorum artık 😕