Mrcktl bende ayın 16 sında nişanım geldi akşam gayet sakin bi şekilde sadece alt tarafa baskıyla saat 10 da hastahaneye gittim sancılar 20 deydi 12 gibi 100 lere çıktı sancılarım doğum başlamıştı hemen sezeryana girdim saat 01:13 de 38 haftalık doğdu 😍😍😍