Tgbkzn bizimkinşn sünneti çabuk iyileşti ama sünnette anestezi vermeyip sadece uyuşturucu kremle yaptılar çocuk ameliyathaneden çıkınca nasıl ağlıyordu ve doktor eve gidince her bezini açısınızda batikon dökeceksiniz dedi biz bir kez zor döktük koca insan dayanamaz çünkü bana evet çabucak iyileşti ama bizim için hakikaten travma oldu ,mama önce Aptamil verdim sonra öylesine doktora öneriniz var mı dedim sma önerdi iyi peki diyip onu denedim o mahvetti tekrar aptamile döndük de rahatladık sizin de sünnet en hayırlı zamanda olsun inşallah en önemlisi o, kullandığınız mama kabızlık beraberinde aşırı gaz ve yeşil kaka gibi belirtilere sebep olduysa değiştirilmeli