Ayse6658- canım benim teyzemin oğlu 13 aylıkken çıkardı dişleri hemde aynı anda kaç tane birden.yani çıkardığı zaman akranları ile aynı sayıda dişe sahipti.valla yürümeye de 16 aylıkken başladı.doktor normal olduğunu söylemişti.(çok iyi hatırlıyorum çünkü çok takmıştı teyzem kafasına.çılgın teyzem diş doktoruna bile gitmişti 😁)