Herkese selam !
4 aylık bir bebeğim var ve doğumdan sonra bir defa hasta oldum o da geçen ay 18 inde Yani bu ay adetim 4-5 gün gecikti
Doğum sonrası adet düzensizliği sizde de oldu mu yoksa korunmamıza rağmen tekrar mı hamileyim ..
Bu arada iki gündür mide bulantısı
Uyku ve halsizlikte yaşıyorum
Fikirlerinizi alabilirsem çok sevinirim ..