Kvsr20_ Bebeğim 7 aylık son iki üç haftadır alkis bay bay yapıyor. Biz yapınca taklit ediyor.opucuk atıyor. Agizimizla çıkardığımız başka sesleri taklit ediyor. Merak ediyorum siizn bebeklerini ne zamn yaptı bu tarz şeyler. Bazen sasiriyorum😊
yusufemine Kvsr20_ ay bizimkk 11 aylik cogunu yapmiyo gonlu olursa bay bayi yaptiriyom alkisida yaliyodu bi ara iyce unutttu babasj gel gel diyom sadece gel gel der gibi birsey ciksriyo massallah sizin bebisinize her bebek bir olmuyo tabi😊😊
Seli_m Kvsr20_ bizimki hiç takmıyor, ben karşısında neler yapıyorum, söylüyorum tekrar etsin diye bakıp gülüyor öyle, kendi kafasını yaşıyor adamım, “beni bi sal anne ne zaman istersem o zaman yapcam ” diyor😄