Deletedmom424 Sabahtan bakıyorum yeni anladim opa aşısı olmasi gerekirken kkk aşısı yazilmis benim gibi anneler de yanilmasin diye yazmak istedim yetkililere duyurulur 🥴
idillinamom Deletedmom424 Şimdi baktım aşı takvimine 18 ayda hepatit a,opa,daBt-ipa-hib aşısı olmuşuz.
NaimeYilmaz Deletedmom424 Birinci doz o ayda vurulmuyor mu? Ben de sağlıkçı olmadığım için tam bilemeyebilirim, bakmak lazım.
NaimeYilmaz Deletedmom424 Mesela 6.ayda KPA aşısını kaldırmışlar. Bu da öyle bir şeydir belki. Araştırırız öyle bir şey varsa düzeltiriz.
Deletedmom424 NaimeYilmaz ben biraz korkuyorum aşı olaylarından tesadüfen buraya da bakayım dedim sonra sağlık ocağının bana attigi takvime baktim uymadi o yüzden başka anneler de varsa kafalari karışmasın istedim🥴
NaimeYilmaz idillinamom Düzenleme yapılmış sanırım. Kaynaklar hep farklı farklı gösteriyor. Kontrol edeceğiz
idillinamom NaimeYilmaz Muhtemelen yaklaşık 6 ay önce olduk aşıyı. Daha önce asi takvimine dikkat etmemiştim. Arkadaş diyince baktım bende de onun dediği gibi. İyi çalışmalar 🥰
idillinamom Deletedmom424 Sanırım 😊 olsun e nabız dan vs de bakılıyor aşı takvimi. Kafa karışıklığı olacağını pek sanmıyorum
Deletedmom424 idillinamom her yerde var zaten en basiti Google de bile var burda benim gibi özellikle bakanlar için yazdim