Evet kızlar ben zaten iki gündür deniyodum hiç yılmadım sabrettim galiba başarılıda oldum bizim piş piş ve kurutma makinesi sesimiz var ikisii bi arada ilk zamanlar onu açıyodum bugün denedim biraz zor oldu yerde yatırdım yanına yattım uyuyo numarası yaptım kaldırdı,kaldırdı kafasını sürekli baktı baktı baktı koydu gene kafasını 1,30 saat sürdü tam olarak şuan uyutmam ama yılmadım kesinlikle ve başardım ağladı etti ona rağmen dayandım kucağıma aldım sakinleştirdim yatırdım ağladı biraz bekledim yine aldım sakinleştirdim koydum derken başardım 🤣 belki sizede tavsiye olur