Bizim ortaokulda üst sınıflarda vardı bi Cesur abimiz. Çok da aktif neşeli biriydi. Hiç tuhaf gelmiyodu o zamanlar hala da gelmiyo ama bizden çok sizin içinize sinsin 🌸 bana sorarsanız ne istiyosanız o olsun ya da iki isim olsun ama o zaman da biriniz cesur biriniz başka isim de tuhaf olur . Ben de insanlar duyunca tepki verdi güldü diye vazgeçtim. Şimdiki ismini de seviyorum ama o isim kaldı içimde 😂