Ayseyucel33 Hanımlar iyi akşamlar. Sezaryen doğum yaptım bebeğim 4 ay 7 günlük hala regl olmadım. Ne zaman olacağım ya. 😔
Hayzem Ayseyucel33 bebeğim altı aylıkken oldum eltim de bebeği dört aylıkken oldu kişiden kişiye değişiyor ve kızım 17aylık hala düzensiz adet oluyorum süt verdiğim için sanırım
Hohomoromu Ayseyucel33 ilk bebegimdd 4. Ayda oldum 2. Bebegimde 7. Ayda erken şuan endişelenmeyin çok normal olmamanız ilk 1 sene olmayabilirsnz