22 aylık oğlum gece çok düşkün memeye gunduz de arada gelir mimi diye yapışır. Ama ise döneceğim bırakmasi gerek memesiz gece alışması gerek neler yapabilirim. Bazen biber sürüyorum acı diyorum peh diyor emmiyor gündüz fakat gece laf anlatamyrz ağlıyor meme anne diye çok sık uyanıyor bide bu yüzden tecrübesi olanlar biseyler yazsın lütfen