40 günlükken bebeğim pusetten düştü ve o yerdeki halini asla unutamıyorum. Çok şükür hiçbir sağlık sorunu olmadı. Şu an 4 aylık oldu ama hala eşime bile emanet edip bi yere gidemiyorum. Hayatım onu korumaktan ibaret oldu kendimi affedemiyorum. Bu olayı aşamıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum bu olay olmadan önce sakin biriydi artık eser kalmadı o halimden 🥺😔