Ben sadece bio gaia damla kullandım ve önemli olan karnını ayaklarını sıcak tutmak, sıcağa yakın suyla duş aldırdım karnına masaj yaptım ve müslin bezi 3-4 kat katlayıp hafif ütüleyip karnına sardım yumuşatıyo karnını sakinleşince zaten gazı çıkıyo kendi kendine. Çok sancılı olduğunda anason çayı içtim oda çok iyi geldi 3 aylık oldu hiç gaz problemi yok çok şükür allah kolaylık versin