gulumsee123 ayy canım o dediğini 4 ay çektim ben. 5.ayına girdi de bir nebze duruldu sanki. Uykudan çıldırıyor ama uyumak istemiyor. Zorla uyuturdum. 3 saat sallardım. Sonra çareyi uyutmamakta buldum. Çünkü artık tükendim. Bayılsan da uyutmicam dedim. İyice uykusu gelene kadar hiç dokunmuyrum. Ağlıyor sızlıyor bakıyorum iyice geldi ozaman öyle beşiğe koyup sallıyorum. Napim artık sinirlerim yıprandı. Uyku saati gelmesin isterdim. Ben sana yalvarıcama uyu diye sen yalvar beni uyut diye diyip bıraktım.