Çok emince bende de hassasiyet oluyor 1-2 gün sızlıyor uçları yada her hangi birinin ucu 😪ama sonra geçiyor az emince. Bazen sabaha kadar 5-6 defa uyanıyor ve her uyanışında emerek uyuyor o zaman çok yıpranıyor acıyor. E haliyle gündüz de emince yupranma artıyor. Ertesi gün az uyanıp az emince 2-3 gün içinde geçiyor acısı. Ben doğum sonrası 4 ay yara acısı çektim hiçbir şey geçirmedi o acıları 😭Allah yardımcınız olsun 🙏🏻