Elifnazli benim de 33haftalikken su geldi 34e kadar beklettiler dogumhanede takipli. Sonra normal dogum yaptim. 1785 dogdu. Solunum sıkıntısı yoktu şükür ama 17gun kaldi yogunbakimda. Sarılıgı cok olmuştu benimkinin. Gecmiyordu. Zor bir süreç ama asla modunu dusurme ki sutun azalmasin. Zaten baslarda az geliyor süt hic vazgecme sag sagdikca artar zaten minnacik içiyorlar bebegine yeter. Gonderdigin sutlerle orda senin kokunu duydugunu ve cop cop emdigini hayal et. Kavusursunuz tez zamanda insallah saglikla