Semam Merhaba güzel anneler bebeğim 4 ay 27 günlük son 1 aydır kulağında sürekli eli geçenlerde kulağının arkasını yırtmıştı şimdi ona Bakım dedim kulak memesinin altında hafif şişlik var gibi hiç başınıza geldimi acaba neyden olmuş olabilir😥😥
MiracAlpinveUmutunAnnesi Semam benim oglumun kulağının arkasında sislik var ama yağ bezesi doktora görüştüğümüzde bir sorun olmaz demişti
Semam MiracAlpinveUmutunAnnesi Yaa oylemii bende pazartesi günü goturucem ama tedirgin oldumm dedim belki yaşayan vardır inşallah bizimki de korkulcak bisey çıkmaz ya