Hayırlı geceler kızlar kapalı olan arkadaşlara bir kaç şey danışmak ıstiyorum şimdi ben kendi içinden gelerek kapanmak istiyorum aslında şöyle kuranimi okurum namazlarimi kaçırmam ev dışında asla kısa kol giymem ama velakin saç kapatma kısmında beni bir darlık basıyor boğulacak gibi oluyorum astım bronşitim var sanıyorum ki ondan birde sinüzit olunca kafama şapka dahi takamıyorum cook ama cook istiyorum kapanmayı ama buna nasıl bir care bulurum bilemiyorum sizlere sorum böyle sıkmayan ama sacida göstermeyen saç örtme araçları sal tarzı şeyler var mı varsa bunları internetten hangi siteden temin edebilirim?? Birde kapanınca pantolunlu tunikler vs var bunları giymek uygun oluyor mu yoksa etek mi giymek gerek sizler nasıl giyiniyorsunuz kusura bakmayın çok sormuş olabilirim ama herşeyi layıkıyla yapmak en guzeli