[silindi] Hanımlar 7 aylık oğlum bugün sabahtan akşama 4 kez kaka yaptı ama kıvamı ise normaldi fark ettim ki kabız olmamasına rağmen ıkınarak yapıyor her zamanki yediği şeylerden yedirdim başına gelen varsa bilgilendire bilirim?