Geçen ay spiral taktırdım 3 gün önce regli oldum hâlâ pembe ve kahverengi akıntım devam ediyor . Adet sonrası kontrole gel demişti doktorum ama randevusuz da kabul etmiyorlarmis gelecek haftaya randevu aldım soru işareti oluştu . Toplamak gerekirse lekelenmeniz ne kadar sürdü . Kasık ağrısı kanama yok spiralde sorun varmıdir kayma falan olmuş olabilir mi ? Lekelenmenin hâlâ devam etmesi normal mi .? 🙏😊