Eralpbedel Arkadaşlar oğlum 1 aylık oldu ama hala göğüs uçlarım geçmedi sürmediğim krem kaymadı bazın ağlayarak emziriyorum çok zor:(
Demir0101 Eralpbedel krbonatı bır kse suya koy canm pmukla emzırmede once ve sonra sıl kuruduktan snra kapat gogsunu emmedgı zamanlardada saat bası sıl gene allahn ıznıyle ıkı gune toparlar
Minnakkk Eralpbedel lansınoh kullandın mu canım benım göğüslerım kanıyordu kızım sütü kanlı uçtu günlerce ağlayarak emzırdım ama o bana ıyı geldı cok
Eylulum Eralpbedel canim en iyi gelen sey karbonatli su yapmani oneririm. Benm hic goguslerim yara olmadi cok sukur.
EbruAA Bende 5 günlük taze bir anne olarak lansinoh u öneriyorum rahatlatıyor birde ayva çekirdeklerini sıcak suya koyun 1 gün beklesin jel kıvamına geliyor oda çok iyi geliyor
Dogam41018 Her emzirmeden sonra lansinoh kullan geçer. 1 ay sonrası pek ihtiyacın kalmayacak hiç acımıcak. Sabret az kaldı 🤗
Derin34_ Ben her emzirmeden sonra zeytinyağı sürüyorum ve kalkan kullanıyorum. Nemli tuttuğu için kurumadığı için emzirirken hafif canım yanıyor sadece çok iyi geldi bana 20 günlük anneyim bu arada
Eralpbedel Bende bugun yeni kalkan aldım kendime lanson kullandım ama yine geçmedi daha sonra garmastan aldım şimdi onu kullanıyorum bakalım inş Kalkan’la beraber iyi gelir ayva çekirdeği de çok kurutuyor sanki göğüs pedine yapışıyordu hep:( acıyordu göğüslerim daha çok
Eliztosum_ Aynı dertten muzdaribim bende aglamaktan helak oldum resmen emzirmek istemiyorum o kadar degisik bi psikoloji ki tamam bebegin elinde olan bisey yok ama resmen caninın acısından ne dediğini bilmiyo insan. Bazen de vicdan azabi cekiyorum nasil bi anneyim diye 15 günlüguz bu arada cok farkli bi psikoloji. Garmastan kullaniyorum bende 10 gundur ama bi faydasi olmadi 😭 ayva cekirdegi, sogan, kendi sütüm, buzdolabi poseti,zeytinyagi.. denemedigim sey kalmadı 😣
Eralpbedel Cutebaby göğüs Kalkan’ı nasıl kullanılıyor tam olarak iki kapağı var biri hava alan diğeri almayan ikisini de mimi takaceağız
LiyaAsel 15 günlüğüz bizde kesinlikle madecassol kremi öneriyorum. Yara yanık kremi olarak geçiyor ama mutlaka emzirmeden önce gögsünüzü yıkamalisiniz. 3 gün içerisinde gögsüm toparladi suan gayet iyiyiz cok şükür 🤲
Krm Biz de herşeyi denedik 1 buçuk aylık azaldı biraz ya da ben artık alıştım acıya ama hep 10 güne geçiyor diyorlardı hala da geçmedi. Artık hiçbir şey denemiyorum bıktım çünkü bekliyorum kendi kendine geçmesini