Pnarferah 6 aylık oldu oğlum 4 aylıkken göbeğinde akıntı olmuştu o zaman doktor yaktı ve ilaç verdi şimdi tekrarladı böyle olan var mı daha sonra tekrar yakılması mı gerekiyor?
Miraykiz58 Pnarferah bizde de olmuştu fucidin kullandık sonrasında bir iki kere daha oldu az az fucidin sürdüm artık olmuyor
tugba12tugba Pnarferah merhabalar benimde 5 aylık oğlumun göbeğinde akıntı oluyor Usg çekildi açıklık kalmış olabilir dendi sizinki geçti mi nasıl bir yol izlendi :(
Pnarferah tugba12tugba bizim geçti sonra iyice kurut banyodan sonra ıslak kalmasın dedi sonra kesildi akıntı birşey yapmadım başka birde daha öncesinde yakmışlardı
tugba12tugba Pnarferah inşallah bizede gerek kalmaz :( sarı akıntı mı oluyordu acaba göbek deliği kırmızı mı
tugba12tugba Pnarferah hayır açıklık kalmış idrar geliyor olabilir alıntı o olabilir ameliyatla o kalıntının alınması lazım dediler :(