Kulahci 7 aylık kızım. Kilosu iyi aslında ama 3.ayından beri hep 400 500 gram alıyo.8 kilo şuan. Bu ay 250 gram almış. Yemekte yediriyorum. Mama 180 ccye çıkardım 3 4 saatte bir ama o kadar az çiş Yapıyo ki hiç dolu almıyorum bezini. Dahada mı arttırmalıyım mamayı az mı geliyo yani??
hunilimomm Kulahci su içimini biraz arttırabilirsin canım sanki suyu az içirdiği icin dolu alamıyorsun benim kızım da 7. Aydan beri aynı şekilde kilo akımı yavaşladı hele yaşından sonra suan 17 aylık nerdeyse hiç kilo almadı bebekler hareketlendikce kilo alımı yavaslayabiliyormus
Alinduru Kulahci çok hareketli mi? Benim kızım da öyle yese de alamıyor bi süre sonra zaten yavaşlıyormuş bizim alerji geçmişimiz var ondan da yavaş tabi. Ama yeterince besleniyor gibi aslında çok terliyor ve az su içiyorsa ondan da az çiş yapar. Bir de genetik olabiliyormuş kilo ben çok zayıfmışım bebekken kızım da zayıf 🙄
BonitaDau Kulahci İyi de bebeğinizin kilosu normal. Bence hiç dert etmeyin çağımızın hastalığı obezite. Siz şanslılardansınız ne güzel yiyorsa bi de hiç sorun etmeyin vitamin değerleri normalse içiniz rahat olsun. Benim kızım 13 buçuk aylık 9kilo kilosu az gibi herkee öyle diyor ama boyu uzun ve çoook hareketli yemekte seçiyor ayrıca ve yerken sürekli yürüyor. Bir d rbiz de genetik biraz da o vücut yapısıyla ilgili ben hep kilo almaya çalışmışmdır hayatımda baba tarafıma bendiyorum hep zayıfız. Bence hiç dert etmeyin. Sağlıklıysa ne güzel. 😌👍🏻
Kulahci hunilimomm öyle mi evet suyu az içiyo olabilir bi de dediğiniz gibi yarın suyu çok içireyim bakalım düzelicek mi. Teşekkürler 💕
hunilimomm Kulahci benim kızım da aynı oluyor cisi kokmaya başlıyor anlıyorum ki suyu az içiyor içmeye başlayınca sanki 10 kilo olmuş öyle cisli bez alıyorum 😂
Hilalrecepp Bebeklerde bildiğim kadarıyla 4.ayından sonra kilo alımı ilk aylara göre oldukça azalıyor,bir de daha çok hareketleniyorlar.Bence doktorunuza danışın mutlaka.Hemen mama arttırımına gitmeyin
Kulahci Alinduru evet baya hareketle emekliyo bi yerlere tutunup ayağa kalkıyo hiç durmuyo😄 oğlumda hek kilo almazdı bu da böyle. Ğenetik sanırım dediğiniz gibii
Alinduru Kulahci bizim de öyle üstünü bile değiştiremiyorum bir dakika durmuyor bez değiştirmek işlence gibi hele 😀
Kulahci BonitaDau biliyorum kilosu tam ortalamada. Benim taktığım şu bikaç aydır çok az kilo alıyo az çiş Yapıyo. Acaba ben mi doğru besleyemiyorum gibi geliyo 🤦♀️
BonitaDau Kulahci su içirin bol bol o zaman çiş yapar çok. Siz annesisiniz zaten her şeyini düşünür yaparsınız içiniz rahat olsun. Endişelenmeyin