anneninkuzusu Sevgili anneler 6.5 aglik bebeğimin burnunun tıkanıklığına çözüm bulamıyorum sizce ne yapayım otribebe aspiratör,fizyolojik serum,sterimar baby denedim bugünde birde kullanan varsa kaç fıs sıkmalıyim
Busu anneninkuzusu fizyolojik serumu şırıngayla mı yaptınz bugün bende ilk kez denedim çok korktum ama başardım hırıltı sesleri gitti çok tıkanmstı bebeğim 😔
Canselsener anneninkuzusu 2 kere serum suyu spreyi sıkıyorum doktorumuz öyle demişti günde 3 defa serum yapamıyoruz biz
ebz09 anneninkuzusu herseferinde bunu oneriyorum ama cok iyiymis ya bas ucuna yariya kesilmis sogan koyun karanfil batirin aciyor burnu
Busu anneninkuzusu YouTubeden bakın hiç korkmayın korkulacak bişey yok bi doktor kz çocuğunda deniyor ilham oldu bana da benim bebeğim okdar ağlamadı ama çok doluymuş 😐 doktorun dediklerini duyunca hemen yaparsınz valla 😩
Busu anneninkuzusu olsun ama mutlaka yapın aspiratör sadece öndekileri alıyor geride olanlar hep kalıyor ve tıkıyor balgam şeklinde brkiyor
Renk Busu burnunun dibine sokmayacaksınız ki 😁 yattıgı yere yakın bi yere koyun. Ben her aksam koyarım hiç gözünün yandığını gormedım 😁