Ebruaybars Kızlar 2 buçuk aylık bebegim var gece uykusuna kaçta yatirmaliyim sizinkiler kaçta yatıyor gece uykusuna ve kaç kez uyaniyor
Giraysmom20 Ebruaybars normalde en geç 20:00 20:30 gibi yatmalı ama oğlum doğduğundan beri 21:30’da yatar genelde
Busu Ebruaybars 2 ay 26 günlük oğlum var 15 gündür akşam 8:30 9:00 gibi uyuyor , gece 12 de uyanıp emziriyorum altını alıyorum gazını cıkartıryorum sonra ada her 1,5 saatte bir otomatik gibi kalkıyor 😂
Ebruaybars Giraysmom20 ne güzel bizimki ilk zamanlar 1 buçuk gibi yatardı şimdi 10 a çektim gibi insaAllah daha da erken yatar
Ebruaybars Busu bizde 2 ay 12 gunluguz bu aralar uyumadan önce ortalığı yıkıyor 10 dan önce uyuyamıyorum 10 da yatincada uyuması 10.30-11 I buluyo
Giraysmom20 Ebruaybars Allah’a çok şükür 🙏🏻 çok zor tutturduk onu ama alıştı allahtan, umarım sizde alışırsınız 😊
Busu Ebruaybars çok kısa uyuyor 🙄 bizimki de uykuya geçmesi zor oluyor çok ağlıyor bi kaç gaz masajı falan yapıyorum bide hergün yıkıyorum artık onunda faydası var bence