Öncelikle merhaba yeni katıldım aranıza …
bir aydır bebek için uğraşıyoruz ve ben ilk başlarda aferin forte kullandım iki adet gebelik ihtimali orta olarak görünür zamanlarda grip olmustum korunmasız ilişki başlangıcıydı eger hamile kalırsam o iki ilaç sorun teşkil eder mi ?