Merhaba guzel anneler eşim pazartesi günü mide bulantisi halsizlik oldu kokorec yediydi heralde o dokundu dedik sonra persembe gündüz düzeldi bugün akşam koku alamiyorum dedi vikis bile kaynattım o keskin kokuyu cok az almis parfüm koklattim alamiyorum kokusunu diyo sizce corona mi bide bu sabah benimde inanılmaz bi baş ağrısı ve mide bulantısı oldu vücudum inanilmaz agriyidu parol ictim dus aldim gecti sizce evham mi yapiyoruz corona mi olduk bilmiyoruz 4 aylik kizim var emziriyorum da doktora mi gitsek baska belirti yok napcamizi şaşırdık