Merhaba hanimlar, covid temaslıyım. Dün sürüntü ve kan testi verdim negatif cıktı. Tomografi de istendi ama enzirdigim ve öksürük vs olmadığı için vermedim.
Test verme sebebim de bogaz kızarıklığı idi. Bugün bademcigim hafif şişmişti. Zaman geçtikçe göğsümde hırıltı olacak gibi hissediyorum, suan yok. Hissettigim bisey var ama tarif edemiyorum.
Tomografi çekinmeyince aklımda dolanıyor acaba tomografide çıkar mıydı diye.
Tomografiden covid olduğu anlaşılanlar hangi şikayetle başvurmuştu acaba bunu öğrenmek istiyorum