Ssssraa Banumete sleepy ben de bir dönem kullandım o zmanalar uygundur şimdi primadan farkı yok yahu talep artınca fiyat arttırdılar
Banumete Ssssraa evet pahalı ama napıyım bütün gün bebeğimin tenine temas ediyor ben en sağlıklı bütçeme uygun bunu tercih ediyorum
Deletedmom4018 Ssssraa eğer uygun ve içeriği temiz kimyasal içermeyen bez arıyorsan şok marketteki Bebeland bebek bezini tavsiye ederim gayet uygun denemeni tavsiye ederim 🌺
Gunes_kiz Ssssraa inşallah sende memnun kalırsın canım. Şahsi fikrim benim bazı markalar sadece isimden ibaret.
Bebek2020 Ssssraa ciltten cilde fark ediyordur. Benimde hiçbirinde kızarıklık yapmadı ama hepsinde sızdırma oldu. Hepsinde de lastik izi çıkıyor.
Elif3334 Ssssraa baby me,bimin bezi,evybaby,canbebe,sleepy kullandım memnun kaldım.sleepy kalıbı küçük,prima ise büyüktü nerdeyse 2 numarayla aynı ebatta