sizdenbiri34 Ssssraa bimin bezini kullanıyorum çok memnunum 7 aylik olduk 2 numaradan beri kullanıyoruz pişik taşma sızdırma vs olmadı hiç
hunilimomm Mavilii sizin bebeğinize iyi gelmedi o halde ben 1 yıl kullandım hiç pişman olmadım kızım da prima pişik yapmıştı
hunilimomm Ssssraa iki bezi de kullandım ama tercihim Canbebe oldu hem daha ince BİM’in bezine göre bim biraz kalın duruyor ikisi de pişik vs yapmadı
Prensannesi43 Bizde butn bezlrii kullndk malsf hepsi pisik yaptı molfix iyi geldi cok memnunm 8 aydr molfx kullnyrm
minikprensesannesi merhaba ben sleepy den bim bezine gecenlerdenim. Bimin bezini Evyap uretiyor bu yuzden de bana cok kaliteli geliyor. 6 aydir kullaniyorum hic pisik ve taşma vs sorunlarini yasamadim. Tavsiye ederim
Wolverine Mavilii 8 buçuk aydır kullanıyorum hiç sorun yaşamadık, aksine oğlum günde 4-5 kez dolu kaka yapar 0 sızıntı, pişik. Her bebeğin teni bir olmuyor gerçekten
Wolverine Bebekten bebeğe değişiyor gerçekten,deneye yanila bulabilirsin en iyi geleni. Evybaby, Can bebe prima bu üçlüyü kullanırım. Hangisi denk gelirse alıyorum. Çoğunlukla can bebe
Gunes_kiz Ssssraa bim bezi çok güzel bence emis gücü de guzel. Örneğin sleepy bezi yatarken takıyordum sabah oğlum sırılsıklam uyanıyordu. Ama bin bezi öyle degil. Akşam tak sabah çıkar hiç tasmiyor. Rahatsız edici bir yapisi da yok.
Ssssraa Gunes_kiz delibirhatun özellikle uygun fyatlı bezin sızdırmadıgunı duydugumda çok şaşırdım kesinlikle deneyeceğim çok teşekkürler
delibirhatun Ssssraa bim bezi sızdırmıyor baya iyi can bebe kakayi sızdırıyor maalesef bin bize pisik yaptı ben su an evy baby kullanıyorum paketini gros marketten 20 kusurlere mi ne alıyor eşim pisigimiz falan geçti şükür sızdırma da yok
Esrans Ssssraa e bebek kendi markası var baby me gayet güzel uygun fiyatlı sızdırmıyor bende Prima kullanıyorum baby me de aldım denedim gayet güzel
Deletedmom_50 Mavilii haklısınız. Ama anlattığınız durum zaten normal bir şey değil bence de. Ben de karşılaşsaydım hemen atardım. Benim kullandığım hiç bir pakette böyle bir olumsuz durumla karşılaşmadım. Acaba üretim hatası veya her pakette değilde arada oluşan bir sorun mu. Baya almıştım çünkü ama hiç karşıma çıkmadı böylesi. Gerçi en kaliteli prima bile yeri geliyor pişik yapıyor ya da yaramıyor. Bu iş biraz deneme yanılma ve kumar galiba.
Mavilii Deletedmom_50 aynen oyle. Şansına ne cikarsa artik. Bazen baskasina iyi gelen kendi bebegine iyi gelmiyor. Bu bez iside biraz karışık. Valla bilmiyorum artik imal hatası mı yoksa banami oyle denk geldi cok kotuydu. Ama siz memnunsanız sıkıntı yok tabiki:)
Mircet Ssssraa ben primada kullandım bimin bezinide aralarında hiç fark yok bimin bez edatları bi tık büyük sadece pişik falanda yapmadı çok memnunum