SeliminannesiSeliminannesi09 biz o zamanlar 3 öğün mama 120 180 cc değişiyordu bazen tam bitiriyordu bazen yarısını içiyordu 3 ana öğün yapiyordum zaten 6.ayda yumurta sarışına başlıyorsun ilk ana öğün öğlen meyve yoğurt tarzı şeyler akşam çorba veriyordum yada kaşık maması yapıyordum yediği porsiyonlara gorede mama miktarı değişiyordu bizim dediğim gibi meyve yedikten sonra uyku uyuyacagi zaman mama veriyordum uyanınca çorbasını içiyordu belli bir saatten sonra yani mamanın hepsini içtiyse 2.5 saat bekliyordum zaten bebeğin öğün saatleri 2 3saat arası olmalı birde yediği şeyler sebze çorbası ekmeksiz su yani ne zararı olabilir ki bazen kabak havuç rendeleyip yoğurtla yedirirdim 1 çay bardağı kadar yerdi o zaman 2.5 saat sonra da mama verirdim yediği porsiyon ve yediği sey3 göre değişirdi diğer öğün saati çorba yerse ekmeksiz yediği için midesini çok tok tutmadigindan 1.5 2 saat sonra mamasını içirirdim.
Uyanış formül süt
2 saat sonra 1 yumurta sarısı
Ara öğün meyve
Öğle uykusu formül süt
Uyanış çorba
Formül süt
Yoğurt
Akşam yatarken yine formül mama verirdim.bizim o aylar böyle değişirdi yani bazen çorba yerine sebze püresi gibi değişkenlik gösterirdi yedikleri.