Oğlumda 3 ay 20 günlük gece uykuları düzelmeye başladı fakat bizimde gündüz uykuları en fazla yarım saat uyuyabiliyor sürekli 15 20 dakika bazen 10 dakika şeklinde ve çıt sesine uyanıyor geceleri ise çok derin yatıyor gece uyuduğu için rahat oluyor, güzdüzleride bi şekilde geçiyo, sanırım bu aylarda böyle 🤷🏻♀️