Bu lanet olası obsesif bozukluğu yüzünden herşey beni buluyor ya da bulmuyor kendimi bu hale ben sokuyorum.
Şimdi şöyle ki oğlumu yerde yatıyorum kenarlarına da yastık koyuyorum. Fermuarlı yastık kılıflarından.
Ben her gece yatmadan önce yastıkları tekrar tekrar düzeltip fermuarina bakıyorum bakma sebebimde fermuar kısmı aşağı değilde yukar da olsun diye. Fermuarin ucu kırılmış dün gece farkettim sonra odaya bakıyorum hiç bı yer de bı parçasını bulamadım. Az önce de odayı süpürdüm. Hatta elektrikli Süpürgenin içine bile baktım belki cekmisimdir farketmemisimdir diye. Ama yok..
Aksam üstü oğlum öksürmeye başladı boğazına bişey takılır gibi sonra durdu. Tamam dedim kesin yuttu. Ama görmedim. Şimdi internetten araştırıyorum ama içim rahat etmedi bir de size sorayım dedim. Eğer o parçayı yutsaydı nasıl şeylerle karşılaşırdım. Yuttuysa ne zamana kadar kaka dan çıkar. Şimdi benim için çok panik yapıyorsunuz demeyin. Başta da belirttiğim gibi obsesif bozukluk var her konu da böyleyim. Hadi lütfen içimi rahatlatin benim 😟