Yeni anneyim bebeğim daha 3 4 defa falan bana güldü nesneleri takip ediyor cingiraklarina birde zeka kartlarina bakiyor takip ediyor, bol bol konuşuyorum onunla..bundan sonrası için bebeğimin ne yapması gerekiyor ya da benim onun gelişimine destek olabilmek adına yapabilecegim şeyler neler