aysetunckilicfirat ilk dogdugunda hic gelmiyordu sütüm. O yuzden mamaya basladık sarılık olmasın diye. Evde annem ve kayınvalidem vardı hep mama verdik en basından beri ama emziriyordum sonra mama veriyorduk. Simdi de mamasız devam etmeye korkuyorum haftaya tek kalıcam buyukler gidicek. Mamasız mı devam etsem? Nelere dikkat etmem gerekiyor bu surecte? Sizin bebek doyuyor demek ki aglamadgına gore. Masallah. Kiminin sutu yeterli geliyor en basından ama bazılarımız da bir sürü caba ama elde var sıfır😔