Bizde de oldu arkadaşlar. Şuan 2 aylık oldu gecti, fotoğrafını atsam evet aynısı dersiniz çünkü genelde bebeklerde oluyormuş. Benim kızım da sarı iltihapta olmuştu hatta yüzünü silin devamlı tozdan ve yatırdığınız yerden oluyormuş. Geçiyor merak etmeyin.