Anilannesi42 Merhaba kızlar bebeğim 1 ay 15 günlük emmiyordu yeni emmeye başladık ama göğüs uçlarım çok kötü az önce emdiği kanı kustu bebeğim ne önerirsiniz neler çözüm olur o acıya dayanmak çok zor birde kan görünce çok üzüldüm 🥺
Aynurrdgn Anilannesi42 cnm Rabbim yardımcın olsun ben lansinoh kullanıom tahriş oldu daha ileri gitmedi ama dene istersen inşallah ise yarar
Deletedmom_50 Anilannesi42 lansinoh evet çook güzel bir krem ama etki etmez ise şiddetle ayva çekirdeği jeli öneririm. Doğal ve muhteşem kesin sonuç.
GmzSnn Anilannesi42 Malesef normal bir durum bu 😖 Kurtulmak için göğsünüzü direk wermeyin. iyice sütünüzle ıslatıp emzirmeye başlayın. We cebinizde krem taşıyın her emzirmeden sonra bolca sürün.(cepte olunca unutma riski azalıyo)
Ealisya Anilannesi42 bende herşey kullandım naanolin kremler yağlar en etkili çözüm kendi sütüm oldu her emzirme öncesi kendi sütümle ıslatıyorum sonra emziriyorum kuru olunca daha beter oluyordu 4 ay yara kaldı kanlar içindeydi ben çözümü böyle buldum 10 aylık şimdi kızım keyifle emziriyorum göğüs pedi kullanma pamuklu mendil kullan.
Selcanecrinn Anilannesi42 canım 2 haftadir felan benimde yara 1 aylık bebeğim lansinoh krem aldım silikon göğüs ucu aldım göğüs ucu pek işe yaramadı aslında yariyacakti ama bebeğim emmedi krem biraz faydası oldu ama ben birde aleo vere bitkisinin jelini sürdüm birazda onun faydası oldu ama hala geçmedi burda gümüş kapak demisleri ama araştırdım çok bakteri uretiyormus o yüzden almadım Allah yardımcın olsun çok zor gercekten benim 2 haftadır geçmedi daha catlaklar
Semayil Ben sürekli mustela ve karton yağı sürdüm her emmeden sonra düzenli bir şekilde 4 günde toplamıştı göğüs uçlarım
Asaf-asaf Benimde 2 hafta oldu doğum yapalı bebeğim başta emmedi 10 gün kadar sağdım hep yara oldu su topladı bende ilk karbonatlı su ile silip sonra zeytin yağ ile ucuna siyah olan yerlere her sapmadan sonra sürdüm 10 güne kadar da geçti
Anilannesi42 Çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için hepsini denicem rabbim hepimizin yardımcı olsun çok zormuş gerçekten emmeye başlamasına sevincim yarıda kaldı 😔
AslihanElif Göğüs ucu koruyucu ve garmastan pomat iyi geldi her emzirmeden sonra mutlaka sürdüm.Emzirmeden öncede yıkadım yıkayamadığım zamanda ise ıslak bezle sildim 2 güne acısı hafifledi 4. Gündede geçti tavsiye ederim 👌🏼
Alpisim0405 Anilannesi42 bu durumdan çok çektiğim için buradaki herkese yazdım ama mutlaka yapın faydasini göreceksiniz. Bir kaç tane ayvanin çekirdeğini 1 su bardağı suyun içine atın bir gece buzdolabında bekletin sabah jöle kıvamına gelince göğüs uçlarınıza sürün emzirene kadar strecleyin göğsünüzün ucunu. 1 2 ay içerisinde düzene girecek daha yara olmayacak.