Deliricemmmmm bebeğim 2 ay 1 haftalık erkek bebek normalde kolik ama hafifledi 2 gün önce aşıları oldu ağrısı yok eee gazı yok diye ilacını vermedim normalde ağlar kakasını gazını çıkarıyor nesi var bu çocuğun gündüzde uyumalı değil mi? Bana yardımcı olun sabahtan beri ayağımda sallıyorum uykuya dalıyor yerine yatırıyorum yok uyanıyor gözler cin gibi sanırsın uykusunu almış gece uykusuna geçsin bari diye hala uğraşıyorum valla bacaklarımda derman kalmadı 🙇🏻♀️