Benim oğlum da şu an 4.50 aylık aynı sıkıntıdan muzdaribim meme reddi geçici oluyor 3.50 aylıkken Bende bezinde kristal gördüm ilk defa doktorumuz sık emzir dedi ama 3 dk anca emip bırakıyordu emzirme danışmanından destek aldım bir umut korkumdan meme reddi yaşıyorum diye size naçizane tavsiyem biberon vermeyin, şırınga bu aylarda farkında oldukları için kabul etmiyorlar çay kaşığıyla yada kaşık biberonla deneyebilirsiniz atak dönemi bu aylarda meme reddi olabiliyor. Emzirme sürenizi uzatın 3-4 saat arayla teklif edin bende üzüntümden sık sık teklif ediyordum sonra biraz acıkmasına müsaade etmeye başladım biraz biraz düzeldik. Hazır suyu kaynatıp 3 kaşık veriyorum ben turunculuk gördükçe, kilo alımız iyi bizim beslenmesinde sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ama neden hala turunculuk bar çözemedim🙄