Eczmery Merhaba, yatağıma sıfırlayıp “uzun süre”kullanabileceğim anne yanı beşik arıyorum. Tecrübeli anneler lütfen fikir verin. Kullanıp memnun kaldıklarınızı paylaşırsanız çok memnun olurum.
hayalperestbirealist Eczmery Heyner Ahşap Organik Beşik Anne Yanı Beşik 3 Kademeli Lüx Bebek Beşiği 60 × 120 cm - Pembe Prenses Uyku Setli & Soft Yataklı 18 aydık kullanıyorum sıkıntı yaşamadım 😊
Sevgilimmm Eczmery heyner ahşap beşik. 60*120 ben 9 aydır kullanıyorum zaten farklı kullanım şekilleri de oluyor o beşikte. Hepsiburada da bakin tüm özellikleri yazıyor. Sadece içindeki nevresim takımını ve korumalıklari asla önermem. Siz sadece beşik ve yatak olarak alabilirsiniz
Bebek1634 Eczmery biz mobilya besik almistik anne yani ve 3 kademeli o da. Kendi yatagima sifirliyorum olculerinden dolayi da uzun sure kullanilacaktir diye dusunuyorum bebegim reddetmedigi surece tabi 😊 alt tabani demir oldugu icin ileride tekerleklerini cikartip bebegimin kendi odasina koyup sedir gibi kullanmasini saglayacagim.
EDT hayalperestbirealist Benim de anne yanı beşik heyner ölçüler aynı ama 7. ayda ayağa kalkmaya başlayınca artık anne yanı yapamıyorum siz de ayırdınız mı şimdi normal beşik oldu anne yanıyken ne iyidi😢
Eczmery Mom9 park yatak bizim yatakla bitişik kullanılmaz sanırım. Hangi park yatağı kullanıyorsunuz?
Eczmery Sevgilimmm Bebek1634 Mrbmrb Heyneri öneren bayaa olmuş. Bir de babycom var önerilen aynı tip ahşap 60×120
Eczmery paputmoms benim yatağım yüksek. Park yatak yatağımla aynı seviyede olmaz diye endişeleniyorum. Bir de yan kısmı açılan bir yatak arıyorum. Direkt beni görsün korkmasın diye. İlk aylar bebek anneyi göremeyince korkuyormuş
hayalperestbirealist EDT benim yine yanımda ama kademeyi en alta indirdim. Gece yanıma geliyor bazen sonra kendi hop iniyor beşiğine ayırmadım çok mutluyuz böyle ☺️