Ayzaaaa2906 canim enistem turkiyenin sayili iyi cocuk doktorlarindan her mamadan sonra 7 8 cay kasigi su vereceksin yoksa kumu ve bobrek tasi olur .simdiki doktorlar bikmiyor tahlil sonucunda bizde bol miktarda kalsiyumoksalat kristalleri yaziyordu gitmedik doktor birakmadik hepsi hic birsey yok dedi enistem o sonucu gorunce dedi cocuk kum dusuruyor su yeterince vermemissim bobrek tasina donusurse atesi olur enfeksiyonu ve aşiri sancisi simdi bebeklerde %80 i bonrek tasi ve kumu oluyormus bundan dolayi mesela terledimi suyumu vereceksin ayrica .. hermamadan sonra mutlaka ver 7 8 cay kasigi yani ..devlettem emekli ve ozel hastamede calisiyor hacettepedeki doktorlar bile enisteme yolluyorlar bulamayinca birsey