Ayzmm merhaba aynı durumdayız sizinle. Ben de 2. Aydan beri diyet yapıyorum şuan 7 aylıgız. İlk önce yumurtayı açtık hem kendim yedim hem de ona verdim. Bir süre sonra SMA maması denedim ben bişey olmayınca devam ettim. Gece 1 defa veriyorum sütüm yetmediği için. Geçen gün yogurt çorbası içtim yine bişey olmadı. Kakada kan, mukus vs. Sütlü kek yedim yine bişey olmayınca 2 gündür agzına yogurt sürüyorum sevdi sanki ve kızarma filan olmadı hiç ama çok iştahsızlaştı acaba bu da alerjiden midir bilmiyorum bir de kakası çok katılaştı diyet açmadan önce de 3 4 günde bir yapıyordu.Şimdi kabızlık oldu. Alerji böyle bişey yapar mı ya