Hasret51 ben hamileliğimde de doğumdan sonra da dip boyası yaptırdım. Her ne kadar zararlı dense de ne kadar doktorlar yasak dese de. Araştırdım çok. Bilimsel bir kanıtlanmış hiç bir bulgu yok, süte veya hamilelikte bebeğe. Sadece olabilirete olarak biliyoruz. Doğumdan 1 ay sonra, yine dip boyası yaptırdım. Kana karışan bir madde yok. Yine de için rahat etsin diye, eve gelip yoğurt yemiştim öyle emzirmistim. Şükür ki, herhangi solunum sıkıntısı sütüme herhangi ölümsüzlüğü olmadı. Tercih meselesi🤷🏼♀️